-->
NaJ6NGt7NGxbLGB8MGN5NGxdN6MkyCYhADAsx6J=
MASIGNCLEANSIMPLE103

Stay Away from Scammers abusing stolen identity of Suvo Sarkar

Scammer using real man of "Suvo Sarkar"

Please be Carefull with this fake guy on internet/email !

Email address Scammer used: suvosarka1616@gmail.com

Short story, a few days ago i got email from this guy. Unfortunately, i send my identify. Be carefull on internet guys, hope no one got scammed again.

I create this post to inform you all my friends, please be carefull and stay away from fake/suspicious account especially from this fake guy who using real men of "Suvo Sarkar" Senior Executive Vice President, Head of Retail Banking and Wealth Management. Website : https://www.emiratesnbd.com/en/about-emirates-nbd/management-team/.

Because i have given my identify to that bitch, i want to warn you if someone on internet, email or chat tries to reach you with sad story or whatever... using my name/identify please ignore that because i guarantee it's not me. 

You can also contact me by chat/sms/whatsapp/telegram on +6282240457325 or email : nugraha95permana@gmail.com to verify if you get anything suspicious on my behalf.
If you already fooled by scammer and do not do what i have suggested before. Then i am not responsibilty for anything your losses.

Thanks for your time and attention to read this post. God bless your family.

TRANSLATE :

Harap berhati-hati dengan pria palsu ini di internet / email!

Alamat email yang digunakan Scammer: suvosarka1616@gmail.com

Singkat cerita, beberapa hari yang lalu saya mendapat email dari orang ini. Sayangnya, saya mengirim kartu identitas saya. Hati-hati di internet, harap tidak ada yang tertipu scammer lagi.

Saya membuat posting ini untuk memberi tahu Anda semua teman saya, harap berhati-hati dan menjauh dari akun palsu / mencurigakan terutama dari pria palsu ini yang menggunakan pria asli "Suvo Sarkar" Wakil Presiden Eksekutif Senior, Kepala Perbankan Ritel dan Manajemen Kekayaan. Situs web: https://www.emiratesnbd.com/id/about-emirates-nbd/management-team/.

Karena saya telah memberikan identitas saya kepada orang goblok itu, saya ingin memperingatkan Anda jika seseorang di internet, email atau obrolan mencoba menghubungi Anda dengan cerita sedih atau apa pun ... menggunakan nama / identitas saya, maka abaikan saja karena saya jamin itu bukan saya.

Anda juga dapat menghubungi saya melalui obrolan / sms / whatsapp / telegram di 082240457325 atau email: nugraha95permana@gmail.com untuk memverifikasi jika Anda mendapatkan sesuatu yang mencurigakan atas nama saya.

Jika Anda sudah tertipu oleh scammer dan tidak melakukan apa yang saya sarankan sebelumnya. Maka saya tidak bertanggung jawab atas kerugian Anda.

Terima kasih atas waktu dan perhatian Anda untuk membaca posting ini. Tuhan memberkati keluargamu.
Share This Article :
Nugraha Adi Permana, S.H.

Terlihat pemalu ketika belum akrab, tetapi lumayan ngacaprak ketika sudah akrab.

Click here for comments 2 komentar:

  1. halo. saya juga di kirim email seperti itu dari suvosakar.emiratesnbd67@gmail.com

    BalasHapus
3471861729655381703

All Time Popular Post

Unbroken Spirit : The Sky We Saw That Day

"The sea has never been friendly to human. At most it has been the accomplice of human restlessness" PROLOGUE : Hai, na...

iklan banner

Hello!

Silahkan Chat saya atau email ke nugraha95permana@gmail.com

Support Nugraha Adi Permana, S.H.
6282240457325
Call us to +6282240457325 from 0:00hs a 24:00hs
Helo! Saya Adi. Ada yang bisa dibantu?
×
Hubungi via Whatsapp